روایت رسانه بلژیکی از شکار ستاره استقلال توسط شارلروا

اعتمادآنلاین|

سایت «footnews» بلژیک در گزارشی به نقل و انتقالات تابستانی باشگاه شارلروا پرداخت و در بخشی از این گزارش درباره خرید امیرحسین حسین زاده ستاره استقلال توسط این باشگاه پرداخت.

به گزارش فارس، این رسانه خارجی در این زمینه نوشت: مهدی بیات رئیس ایرانی الاصل شارلروا از خرید امیرحسین حسین زاده خبر داده و بزودی این بازیکن استقلال به بلژیک می آید.

طبق گزارش رسانه بلژیکی توافقات برای جذب حسین زاده انجام شده و باشگاه شارلروا برای جذب این بازیکن آماده پرداخت مبلغ فسخ قراردادش است.

حسین زاده یکی از مهره های کلیدی استقلال در فصل گذشته بود و با بازی های تاثیرگذارش یکی از پایه گذاران قهرمانی آبی پوشان شد.

پست بعدی

برخورد با هنجارشکنی باید طوری باشد که نتیجه معکوس ندهد/ اگر بگوید در اسلام حجاب نداریم، خلاف قرآن است و محکوم به کفر می‌شوید

د جولای 18 , 2022
اعتمادآنلاین| آیت الله دوستی زنجانی با تأکید بر اینکه برخورد با هنجارشکنی ها باید طوری باشد که نتیجه معکوس ندهد، گفت: خدای متعال در قرآن به حضرت موسی(ع) می فرماید «اذْهَبا إِلی فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغی فَقُولا لَهُ قَوْلاً لَیِّناً لَعَلَّهُ یَتَذَکَّرُ أَوْ یَخْشی». معلوم می شود که تأثیر تذکر با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000