پایان جولان مرد خبیث در “سه دختران”

اعتمادآنلاین|

مردی که در پارک سه دختران شهر ری اقدام به زورگیری کرده بود، در کمتر از یک ساعت به تله افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی اعلام اخبار از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع زورگیری و سرقت تلفن همراه از شهروندان در بوستان "سه دختران" شهرری، باتوجه به حساسیت موضوع سریع تیم‌های عملیاتی تشکیل و به موقیعت اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از اخذ انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سرقت توسط یکی از سارقان سابقه‌دار صورت گرفته است. مشخصات متهم به تیم‌های گشت اعلام شد و در کمتر از یک ساعت ماموران انتظامی سارق را در حوالی همان بوستان شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم با محض مشاهده پلیس از محل به صورت پیاده متواری شد، افزود: متهم پس از طی مسافتی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی 3 دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف شد.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده به 3فقره سرقت زورگیری معترف و در این رابطه 2 مالباخته دیگر شناسایی شد.ند

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: پس از دعوت مال باختگان به کلانتری و تکمیل پرونده، متهم تحویل مراجع قضائی شد و اموال مشکوفه با دستور قضائی به مال باختگان تحویل شد.

پست بعدی

آقا تهرانی : برخورد با زن ایرانی باید اسلامی باشد

ش جولای 16 , 2022
عصر ایران نوشت: آقا تهرانی گفت : حجاب یکی از دستورات الهی است. بسیاری از قواعدی که در اسلام داریم تبدیل به قانون شده است و باید با جدیت آنها را اجرایی کنیم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000