احتمالا چند بازیکن انگلیس به خاطر واکسن نزدن، در دیدار با ایران در جام جهانی حضور نداشته باشند

اعتمادآنلاین|

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس، ممکن است چند بازیکن را به دلیل امتناع از زدن واکسن کرونا، از تیم خود در جام جهانی حذف کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دیلی میل دریافته که تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس که قرار است در جام جهانی باشند، هنوز برابر ویروس کرونا واکسینه نشده‌اند که طبق مقررات فعلی به این معنی است که آنها باید پنج روز پس از ورودشان به قطر در ماه نوامبر قرنطینه شوند. با توجه به اینکه کاروان انگلیس به دلیل برگزاری لیگ برتر، ۶ روز قبل از شروع جام جهانی وارد قطر می شود، این بازیکنان تنها یک روز قبل از بازی با ایران می توانند از قرنطینه خارج شوند و با توجه به چندین جلسه غیبت در تمرینات قادر به حضور در دیدار برابر ایران در روز افتتاحیه نخواهند بود.

همین امر سبب می‌شود که این بازیکنان یا تنها در بازی برابر ایران غایب باشند و یا اینکه گرت ساوت گیت کلا این بازیکنان را به قطر نبرد.

چلسی و کریستال پالاس در تور پیش فصل خود در تابستان همین کار را انجام دادند و بازیکنانی که واکسن کرونا نزدند را همراه خود نبردند.

انگولو کانته یکی از چندین ستاره بین‌المللی فوتبال است که هنوز واکسینه نشده است اما مشکل انگلیس حادتر است زیرا آنها در روز افتتاحیه بازی دارند و به همین دلیل در بازی نخست ترکیب کاملی نخواهند داشت.

گفته می‌شود فیفا در حال لابی کردن قطر برای کاهش قوانین واکسن کرونا قبل از مسابقات است.

لیگ برتر در اواخر ژانویه فاش کرد که ۸۰ درصد از بازیکنان لیگ برتر انگلیس به طور کامل واکسینه شده اند اما این آمار از آن زمان تاکنون به روز رسانی نشده است.

تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت در اولین دیدار خود در جام جهانی باید در روز افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف تیم ملی ایران برود. فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تنها ۲۴۸۹ صندلی به طرفداران "سه شیر" تعلق خواهد گرفت.

پست بعدی

همتی ، از صدای بی‌صدایان تا «دولت سایه اقتصادی» رئیسی

ش جولای 16 , 2022
قرن نو نوشت : عبدالناصر همتی این روزها در حال علم کردن یک «دولت سایه اقتصادی» است تا بتواند مهلک‌ترین ضربه‌ها را به رقیبش وارد کند و در بزنگاه انتخابات با کمی شانتاژ انتخاباتی رقیب را از گردونه خارج کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000