فعال شدن آژیر خطر در شمال کرانه باختری

اعتمادآنلاین|

رسانه‌های عبری، عصر امروز (پنجشنبه)، خبر دادند که آژیرهای خطر در شهرک صهیونیستی «بیت حورون» واقع در شمال کرانه باختری به صدا درآمده‌اند.

​به گزارش فارس، روزنامه عبری «هاآرتص» خبر داد که احتمال نفوذ به این شهرک می‌رود و از شهرک‌نشینان خواسته شده که در خانه‌هایشان بمانند.

منابع عبری می‌گویند که تعداد زیادی نیرو به محل اعزام شده است. طبق گزارش‌ها، یک نفر به شهرک مذکور نفوذ کرده و نیروهای رژیم اشغالگر در حال جست‌وجو و پاکسازی محل هستند.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش منابع عبری مدعی شدند که وضعیت شهرک مذکور به حالت عادی‌ بازگشته است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌ها ساعاتی قبل از آتش‌سوزی در یک نیروگاه برق در منطقه «نأوت حوفاف» در جنوب شرق اراضی اشغالی خبر دادند. خبرگزاری فلسطینی «صفا» با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در منطقه «النقب» رخ داده،‌ آتش در نیروگاه را بزرگ توصیف کرد.

ماشین‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش برای اطفای حریق به محل اعزام شدند. رسانه‌ها با اشاره به اینکه آتش از دور نیز قابل رویت است، احتمال سرایت آتش به تجهیزات مجاور را نیز دادند.

پست بعدی

ثبت 2 مورد اهدای عضو در هرمزگان

پ جولای 14 , 2022
اعتمادآنلاین| محمود حسین‌پور رییس واحد اهدا عضو هرمزگان امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: سحرگاه بیست سومین روز تیرماه، اعضاءی ۲ بانوی جان آفرین هرمزگانی، طی عمل جراحی برداشته و جهت پیوند به بیمارانی که در لیست انتظار پیوند هستند به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز فرستاده شد. ​به گزارش فارس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000