رقابت بچه‌های جنوب شهر یعنی رفاقت

اعتمادآنلاین|

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: علیرضا دبیر به دلیل جلسه نتوانست در مراسم شرکت کند و من بجای او به مراسم رونمایی از سردیس او آمدم.

به گزارش ایسنا، پژمان درستکار در مراسم رونمایی از سردیس مدال آوران المپیک سیدنی تا لندن بیان کرد: از کمیته ملی المپیک که کار ماندگاری برای قهرمانان انجام داده تشکر می‌کنم. می‌گویند قهرمانان دو بار از دنیا می‌روند و خوشحالم چنین مسئولانی داریم که این کارها را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: آقای دبیر امروز جلسه داشت و عذرخواهی کرد به همین دلیل من اینجا هستم. پیشینه آشنایی من و دبیر به سال ۶۸ برمی‌گردد. دو سال بعد از مسابقات نوجوانان با هم ترکیه رفتیم و رقابت ما به رفاقت تبدیل شد.

او ادامه داد: رقابت ما بچه‌های جنوب شهر یعنی رفاقت. در المپیک سیدنی که من هم کشتی گرفتم، دبیر به جز اینکه جسمش قهرمان شود، روحش قهرمان شد. قبل از کسب سهمیه المپیک یک روز صبح دلم شور می‌زد، آن زمان تلفن همراه نبود و من کارت تلفن تهیه کردم، با دبیر تماس گرفتم و گفت که جراحی کرده است. او برای المپیک وزن زیادی کم کرد، زیر سرم رفت. با قرعه سختی که داشت آنقدر مشتاق مدال المپیک بود که در نهایت با اقتدار طلا گرفت. بعد از ۳۰ سال افتخار می‌کنم با شخصی صادق و درست دوست هستم و امیدوارم در راهی که با خدا معامله کرده باعث بالا رفتن پرچم ایران باشیم.

پست بعدی

بیش از 2700 فعال مدنی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خوستار آزادی مشروط فعالان محیط زیستی زندانی شدند

س جولای 12 , 2022
اعتمادآنلاین| «پرونده محیط زیستی‌ها را دوباره بخوانید»؛ این تیتر شماره ششم تیرماه امسال «پیام ما» است. زمانی که پیرو تغییر و تحولات هفته نخست تیرماه در سازمان اطلاعات سپاه، علی مطهری در توییتی نوشت: «عزل جناب حسین طائب که ۱۳ سال به هیچ‌کس پاسخگو نبود، باید مقدمه‌ای باشد برای پاسخگو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000