آخرین پیشنهاد بارسلونا برای خرید لواندوفسکی ارائه شد

اعتمادآنلاین|

باشگاه بارسلونا که از چند هفته پیش تمرکز خود را روی جذب روبرت لواندوفسکی گذاشته و این مهاجم لهستانی را به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل‌وانتقالات تابستانی جاری خود در نظر گرفته، آخرین تلاش خود برای اضافه کردن بهترین بازیکن جهان از دید فیفا به ترکیب تیم تحت‌هدایت ژاوی هرناندس را انجام داد.

به گزارش تسنیم، جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی خبر داد؛ بایرن مونیخ آخرین پیشنهاد خود به بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن لواندوفسکی 33 ساله را ارائه کرده است. بارسلونا متقاعد شده که این پیشنهاد مورد پذیرش بایرن قرار خواهد گرفت و تا پایان هفته بازیکن بارسلونا خواهد شد.

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان هم گزارش داد؛ اطرافیان لواندوفسکی اطمینان دارند که این انتقال تا پایان هفته جاری نهایی خواهد شد و طرفین راه‌حلی برای انتقال این مهاجم لهستانی به نوکمپ پیدا خواهند کرد. لواندوفسکی که روز گذشته (دوشنبه) به شهر مونیخ بازگشت، امیدوار است به زودی انتقالش به بارسلونا نهایی شود و در تور پیش‌فصل بایرن را همراهی نکند.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»؛ لواندوفسکی نمی‌خواهد با مدیران باشگاه بایرن مونیخ وارد جنگ شود و امیدوار است دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ در روزهای پیش‌رو برای انتقال او به نوکمپ به توافق برسند. انتظار می‌رود روبرت از امروز در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شود.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است. او تاکنون به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

پست بعدی

چگونه یک سردفتر با وجود درآمد ۲۷۰ میلیونی تنها ۳۰ هزار تومان مالیات می‌دهد؟

س جولای 12 , 2022
اعتمادآنلاین| براساس تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم، سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند برخی از مشاغل یا گروه‌هایی از آنان را که میزان فروش کالا و خدمات سالانه آنها حداکثر 10 برابر معافیت موضوع ماده (84) این قانون باشد از انجام بخشی از تکالیف از قبیل نگهداری اسناد و مدارک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000