در زمینه حجاب فصل‌الخطاب مجریان و ضابطان، قانون و تامین حقوق اساسی مردم باشد

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب بیان کرد: تاریخ ایران در واقعه مسجد گوهرشاد شاهد جانفشانی مردم برای حفظ حجاب و عفاف بوده است. در موضوع عفاف و حجاب باید همواره در نظر داشته باشیم که این ملت در زمان رژیم طاغوت در مقابل کشف حجاب سینه سپر کرده و شهید داده است و هیچ کسی نسبت به موضوع حیا و حجاب و ارزش های خانواده حساس تر از خود مردم ایران نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در زمینه حجاب فصل الخطاب تمامی مجریان و ضابطان باید رعایت قانون و تامین حقوق اساسی مردم طبق قانون اساسی باشد. هر اقدام خلافی علیه موارد تعیین شده در قانون به هر شکلی علیه اصل هدف ترویج عفاف و حجاب خواهد بود.

ادامه دارد…

پست بعدی

موضوع دستگیری مصطفی تاجزاده «آزادی پس از بیان» است/ تاجزاده که اسلحه دست نگرفته، با گفتمان اصلاح‌طلبی سخن گفته

س جولای 12 , 2022
اعتمادآنلاین| جواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: برخلاف برخی تحلیل‌ها که تلاش می‌کنند، موضوع دستگیری مصطفی تاجزاده را ذیل مقوله «آزادی بیان» دسته‌بندی کنند، معتقدم که موضوع مرتبط با ایشان «آزادی پس از بیان» است. بر اساس اصل 19 قانون اساسی فرصت بیان دیدگاه‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000