عملکرد نیروهای مسلح عراق مایه سربلندی در برابر جهانیان است

اعتمادآنلاین|

مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در مانور موسوم به "خیزش شیران" که هر ساله به مناسبت سالروز آزادسازی موصل برگزار می‌شود، شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، الکاظمی در سخنانی در جریان این مراسم از دلاوری‌های نظامی و امنیتی دستگاه مقابله با تروریسم عراق در جریان عملیات آزادسازی موصل یاد کرد.

وی همچنین عید قربان را به رزمندگان عراقی تبریک گفت.

الکاظمی در ادامه بر هماهنگی کامل، آموزش و ایثار رزمندگان، افسران و درجه‌داران عراقی تاکید کرد و افزود: این انضباط و عملکرد مایه سربلندی، افتخار در برابر همه جهانیان است.

دفتر الکاظمی در این باره گزارش داد که رژه مذکور با حضور شماری از فرماندهان نیروهای مسلح عراق و همچنین تعدادی از وابستگان نظامی و مستشاران خارجی و توسط دستگاه مقابله با تروریسم برگزار شد.

پست بعدی

لیست خروجی فعلا گمانه زنی است!

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| باشگاه استقلال نسبت به انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، با اعلام روابط عمومی باشگاه استقلال، طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر خروج چند بازیکن از لیست این تیم در برخی رسانه‌ها منتشر شده که این مساله در حال حاضر گمانه زنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000