بلینکن درخصوص انزوای روسیه داستان‌پردازی می‌کند

اعتمادآنلاین|

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (شنبه) گفت ادعای آنتونی بلینکن در نشست وزرای خارجه گروه ۲۰ مبنی بر "انزوای وزیر خارجه روسیه" داستان‌پردازی است.

به گزارش ایسنا، ماریا زاخارووا،‌ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در تلگرام خود نوشت: این همان بلینکن، وزیر خارجه آمریکاست که گفت هر کسی که رئیس جمهور [جو بایدن] را بشناسد می‌داند که او خیلی واضح و آگاهانه برای خودش صحبت می‌کند.

زاخارووا خاطرنشان کرد که بلینکن با شانه‌خالی کردن از شرکت در تعدادی از مجمع‌ها و رویدادهایی که اکثر شرکت‌کنندگان حتی متوجه غیبت ایشان نمی‌شوند، خود را به "انزوا" کشانده است.

وی افزود: و اکنون برای توجیه شکستشان، چنین داستان‌هایی می‌سازند. به ما گفته شده که شما چگونه شخصا از دیگران می‌خواهید ما را منزوی کنند، همین افراد پشت سر به شما می‌خندند چون می‌دانند که دولت فعلی پایانی شرم آور خواهد داشت.

پست بعدی

نقدینگی باید به سمت بورس هدایت شود

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| عباسعلی حقانی نسب، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت مالی از سوی وزارت اقتصاد، در سال جاری بیان داشت: ارائه خدمات بازار سرمایه درانواع مختلف آن که توسط شرکت ها و نهادهای مالی می تواند نگاه سرمایه گذاران حقیقی را نسبت به بازار سرمایه تغییر دهد. این که یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000