زنان جوان؛ طعمه 3 زورگیر خشن

اعتمادآنلاین|

اعضای باندی که از شهروندان طلاجات و گوشی تلفن همراه زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: با اعلام چند مورد گزارش وقوع سرقت طلا و تلفن همراه که با تهدید و خشونت صورت گرفته بود، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی کار آگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی آغاز شد.

این مقام انتظامی با بیان این‌که با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس و با انجام تحقیقات فنی و گسترده، سرانجام اعضای یک باند سه نفره در شهرستان اراک شناسایی شدند، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این سارقان حرفه‌ای عمدتا طعمه‌های خود را از بین کودکان و زنان جوان انتخاب می‌کردند، گفت: سارقان در بازجوئی‌های فنی پلیس و مواجهه حضوری با مالباختگان چاره‌ای به جز بیان حقیقت نداشتند و به 20 فقره سرقت طلاجات و گوشی‌های همراه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

پست بعدی

فینال عصر جدید امشب پخش می‌شود

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید، امشب با پخش فینال، پی‌گرفته خواهد شد. قاضی و داور نهایی برای قهرمانی و مقام‌های دوم تا ششم این مسابقه بینندگان برنامه هستند. به گزارش ایرنا از روابط عمومی برنامه، ۶ فینالیست فصل سوم عصرجدید، کم‌سن و سال‌ترین فینالیست‌هایی هستند که این رقابت تلویزیونی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000