ایده مجازات کشوری با بزرگترین پتانسیل اتمی، بی‌معناست

اعتمادآنلاین|

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه در ادامه گفت: چنین مساله‌ای به منزل ایجاد بالقوه یک تهدید علیه موجودیت بشریت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی که سابقا هم رئیس‌جمهور و هم نخست‌وزیر روسیه بوده، در جریان سخنرانی در اجلاس حقوق بین‌المللی سن پترزبورگ گفت: من هرگونه تلاش برای تشکیل دادگاه‌های کیفری یا سایر محاکم را برای انجام به اصطلاح تحقیقات علیه اقدامات روسیه، دیوانگی می‌دانم.

معاون شورای امنیت روسیه در ادامه صحبت‌هایش افزود: این پیشنهادها و تزها هم غیرقانونی و هم پوچ و تو خالی هستند. ایده مجازات کشوری با بزرگترین پتانسیل اتمی بیهوده است و تنها یک تهدید برای موجودیت بشریت ایجاد می‌کند.

پست بعدی

روسیه فعالیت «آژانس یهود» را تعلیق کرد

چ جولای 6 , 2022
اعتمادآنلاین| تصمیم کاخ کرملین برای توقف فعالیت «آژانس یهود» که از اواخر دوره کمونیسم در اتحاد جماهیر شوروی و در روسیه فعالیت داشته، نشان‌دهنده وخامت جدی روابط میان اسرائیل و روسیه بوده و ممکن است تلاش‌های یهودیان برای خروج از روسیه را با مشکل مواجه سازد. در دو دهه گذشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000