چهار تن ماهی و ۱۰ مایل تور حلقه ای در کیش کشف شد

اعتمادآنلاین|

سرهنگ علی اصغر جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش حین گشت‌زنی در آبهای جزیره کیش متوجه صیادی با استفاده از تورهای منوفلامنت و حلقه ای شدند.

یه گزارش ایرنا، وی افزود: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی در بررسی لنج، چهار تن ماهی صید شده، که قصد فروش در کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشته اند از یک فروند لنج توقیف شده، کشف و ضبط شد.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: در ادامه بازرسی به عمل آمده این شناورها نیز ۱۰ مایل تور حلقه ای نیز کشف شد و در این خصوص ۲۰ نفر از خدمه شناورها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

چهار تن ماهی کشف شده با دستور دادستان جزیره کیش، به فروش رفته و مبلغ حاصله، به افراد کم بضاعت داده شد.

تورهای منوفلامنت به صورت تورهای تک رشته و از جنس پلاستیک هستند و به راحتی در آب توسط آبزیان دیده نمی شوند و موجب خسارات جبران ناپذیری به ذخایر آبزیان می شوند.

پست بعدی

۵ هزار میلیارد تومان از محل مناطق محروم برای نوسازی مدارس مصوب شد

د جولای 4 , 2022
اعتمادآنلاین| مهرالله رخشانی مهر روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان دشتی افزود: یکی از اقدامات خوب مجلس شورای اسلامی تامین این اعتبار ویژه از محل اعتبارات مناطق محروم برای تکمیل و نوسازی وتجهیز مدارس در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است. به گزارش ایرنا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000