همکاری با ایران در زمینه تجارت و صنعت یک فرصت عالی است

اعتمادآنلاین|

«سالیو نیانگ دیانگ» روز شنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی و صنعتی شیمی ساختمان در شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان فردیس استان البرز افزود: ما با هیات تجاری سنگال متشکل از اتحادیه ای از تجار، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران به تهران و استان البرز آمدیم تا شرایط و فرصت ها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: همکاری ها در بخش تجاری و صنعت با جمهوری اسلامی ایران برای ما یک فرصت بسیار مهم است که بتوانیم جامه عمل بپوشانیم.

سفیر سنگال در ایران ادامه داد: مراودات تجاری بین ۲ کشور ایران و سنگال پایین است که خواهان افزایش آن هستیم.

وی افزود: سرمایه گذار و تاجران ایرانی و سنگالی نیازمند یک رویه مناسب برای همکاری هستند که باید هر چه زودتر میزان تجارت بین ۲ کشور افزایش یابد.

نیانگ دیانگ اظهار داشت: فرصت ها در زمینه ساخت و ساز، کشاورزی، غذایی، دارویی، پزشکی، صنایع دستی و چرم در ایران بسیار عالی است.

سفیر سنگال گفت: از دانش متخصصان جوان ایرانی در این زمینه ها استفاده خواهیم کرد و دانش و فناوری ایران در زیمنه صادرات، تجارت و تولید باید به کشور سنگال منتقل شود.

شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس حدود ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با ۱۰ هزار کارگر دارد.

پست بعدی

ترافیک سنگین در محور چالوس

ش جولای 2 , 2022
اعتمادآنلاین| علی زندی‌فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مجلار تا هزارچم و مسیر جنوب به شمال حدفاصل گرماب تا نساء سنگین است. به گزارش مهر، وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000