دفترچه سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ منتشر شد

اعتمادآنلاین|

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از صبح چهارشنبه (هشتم تیرماه) با آزمون گروه آزمایشی هنر آغاز شد و صبح پنجشنبه (۹ تیرماه) آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی ادامه یافت. صبح امروز (جمعه، ۱۰ تیرماه) آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی در روز شنبه (۱۱ تیرماه) برگزار می شود.

به گزارش سازمان سنجش آموزش کشور، به‌منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان به سوالات گروه‌های آزمایشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان‌های خارجی، سوالات هریک از گروه‌های آزمایشی که امتحان آن برگزار شده در سایت سازمان درج و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

در ضمن کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (داخل کشور)، از ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه (چهاردهم تیرماه) و کلید اولیه سوالات (خارج از کشور) روز چهارشنبه (پانزدهم تیرماه)‌ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

پست بعدی

خطیب جمعه تهران : راستگویی مدیران ارشد و میانی ، مهم‌ترین اصل در نظام کارآمد اسلامی است

ج جولای 1 , 2022
ایرنا نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، کارنامه یکساله محسنی اژه‌ای را قابل دفاع دانست و گفت: ثمره این حضور نگاه به تحول است. با اینکه قدم های اصولی برداشته شده اما رهبر انقلاب مهمترین اقدام در قوه قضاییه را اجرا شدن سند تحول قوه قضاییه دانستند

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000