مسمومیت الکلی ۷ نفر در شرق کرمان/فوت یک نفر

اعتمادآنلاین|

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بم با اعلام این خبر گفت: متاسفانه یک نفر از این افراد با عوارض کلیوی فوت کرده است و ۶ نفر دیگر نیز دچار عوارض کلیوی شده و تحت دیالیز قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا دهقانی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده که مشروبات الکلی مصرفی دست ساز بوده یا وارداتی؟ می‌گوید: هنوز این موضوع مشخص نشده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم نیز می‌گوید: مسمومین در رده های سنی ۳۷ سال، ۲۱ ساله، ۲۲ سال، ۲۵ سال و ۲۷ سال هستند که دو نفر از آنها برادر هستند.

طبق گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، تا لحظه انتشار خبر مسمومین در بیمارستان بستری هستند و هر ۷ نفر از روستاهای شهرستان‌های نرماشیر و ریگان هستند.

پست بعدی

در کنار رسیدگی به تخلفات ازمدیران پرتلاش تقدیر و حمایت کنید

پ ژوئن 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) با بیان اینکه تعامل کمیسیون اصل ۹۰ با دولت به دلیل پیگیری مسائل کشور موثر است، افزود: مسئله‌محوری این کمیسیون نکته خوبی است که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000