جنایت با 4 گلوله برای اثبات گنده‌لات بودن

اعتمادآنلاین|

بار دیگر قدرت‌نمایی و لات‌بازی حادثه‌ساز شد و این بار پسری جوان که می‌خواست بگوید گنده‌لات محله‌شان است دوستش را با شلیک 4 گلوله به قتل رساند. متهم که دو ماه فراری بود، عاقبت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، تیراندازی در منطقه یافت‌آباد ظهر روز 14 اردیبهشت به پلیس گزارش شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند فهمیدند مردی جوان هدف 4 گلوله سلاح کلاشینکف قرار گرفته و جان باخته است.

بازبینی دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف محل حادثه راز این جنایت را برملا کرد و مشخص شد زمان حادثه مقتول از یک آرایشگاه بیرون آمد و در حال پیاده‌روی بود که یک خودروی تیبا به او نزدیک شد. سپس یکی از سرنشینان این خودرو پیاده شد و مرد جوان را هدف گلوله قرار داد.

بررسی‌هایی که کارآگاهان انجام دادند حکایت از آن داشت که قاتل و مقتول یکدیگر را از قبل می‌شناختند و اختلافاتی داشتند. ریشه اختلافات آنها هم به کری‌خوانی و قدرت‌نمایی بود.

متهم فراری از همان زمان تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه بالاخره او و همدستش بازداشت شدند. قاتل شرور وقتی پشت میز بازجویی نشست به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول یک ماه قبل از قتل با همدستی یکی از دوستانش من را به یک پارک برده و با چاقو زخمی کرده بود. او با این کار می‌خواست بگوید گنده‌لات منطقه است. من از او کینه به دل گرفتم و از همان زمان کری‌خوانی داشتیم تا این‌که بالاخره او را کشتم و فراری شدم. در این مدت هر چند روز شهر محل اقامتم را تغییر می‌دادم اما بالاخره گیر افتادم.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و بازجویی‌ها از او ادامه دارد.

پست بعدی

روزنامه اصولگرا: اصلاح طلبان می خواهند در شرایطی که اکنون دولت و مجلس یکدست هستند بین شان اختلاف بیندازند

س ژوئن 28 , 2022
روزنامه جوان نوشت:روال عادی تعامل بین دولت و مجلس، تذکر و استیضاح و سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور و وزراست. مطابق قانون، مجلس ناظر بر عملکرد دولت است و ابزار این نظارت هم همین تذکر و استیضاح است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000