سامانه ثبت سفارش خودرو کفایت لازم را ندارد/ وزارت صمت با ارسال نامه‌ای عملکرد خود را توجیه کرد

اعتمادآنلاین|

ذبیح‌الله خداییان دیروز در نشست خبری پیرامون تذکر سازمان بازرسی به وزارت صمت مبنی بر نابه سامانی در سامانه یکپارچه خودرو و اینکه آیا این نهاد نظارتی از پاسخ این وزارت خانه قانع شده است، بیان داشت: وزارت صمت اعلام کرد که سامانه فروش خودرو راه‌اندازی شد و چند هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند اما بعد از آن چند هزار نفر از این افراد بعد از مراجعه به آنها اعلام کردند که ذخیره هستند و برنده اصلی محسوب نمی‌شوند این موضوع باعث نارضایتی مردم شد.

خداییان ادامه داد: قبل از ثبت نام و قرعه‌کشی اعلام کرده بودیم که این سامانه کفایت لازم را ندارد و تذکرات لازم هم داده شد و وزارت صمت پاسخ داد. این پرونده در دستور کار بازرس کل مربوطه است و امیدواریم قبل از تصمیم گیری و اقدام، زیرساخت‌ها و تدابیر لازم فراهم شود تا شاهد نارضایتی مردم و مشکلات بعدی نباشیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: وزارت صمت با ارسال نامه‌ای عملکرد خود را توجیه کرد، اما با توجه به مشکلی که برای مردم در این راستا پیش آمده بود، سازمان بازرسی به مسئله ورود کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوالی درباره برخورد با ترک فعل مسئولان گفت: چنانچه مسئولان در دوران تصدی خود به وظایف قانونی عمل نکنند با آنها برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: ابتدا از همه دستگاه‌ها خواستیم اقدامات خود را اعلام کنند که البته ما این گزارش‌ها را راستی‌آزمایی می‌کنیم.

پست بعدی

رایزنی مقامات افغانستان با ایران برای واگذاری استخراج سنگ معدن بزرگ غوریان

د ژوئن 27 , 2022
اعتمادآنلاین| ​«مفتی عصمت الله برهان» سخنگوی وزارت معادن طالبان امروز دوشنبه (۶ تیر)، گفت: یک شرکت ایرانی علاقه‌مندی خود را به سرمایه گذاری در بخش استخراج سنگ معدن بزرگ غوریان اعلام کرده است. به گزارش فارس، وی افزود: در صورت توافق، کار استخراج بخشی بزرگی از این معدن و دو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000