نوجوان 17 ساله دوستش را با سلاح شکاری کشت

اعتمادآنلاین|

مردی که نوجوانی 16 ساله را هدف گلوله قرار داده و کشته بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد. متهم بعد از ارتکاب جنایت فرار کده و توانسته بود خودش را 15 ماه از دید پلیس مخفی کند.

به گزارش اعتماد آنلاین قتل نوجوان 16 ساله اهل شهرستان راسک واقع در استان سیستان و لوچستان اسفند سال 1399 به پلیس گزارش شد. همان زمان کارآگاهان با تحقیقات میدانی پی بردند قاتل نوجوانی 17 ساله است که با مقتول دوست بود. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد متهم فراری در نزاعی که به‌دلیل اختلافات پیش پا افتاده رخ داد دوستش را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل سرنخ‌هایی از حضور متهم در شهرستان راسک به دست آمد و ماموران تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: سرانجام پس از پیگیری و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی راسک، مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاها شناسایی و متهم صبح روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 15ماه فرار دستگیر شد.

پست بعدی

بازتاب فساد ۷۳۰ میلیون دلاری در زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی / نماینده مجلس : آقای رئیسی چه زمانی بساط این بیت‌المال‌خواری‌ها جمع می شود؟

د ژوئن 27 , 2022
ایلنا نوشت : حسینی نماینده میانه گفت: این افتضاح بزرگ واقعا زیبنده دولت آقای رئیسی نبود و ما می‌خواهیم که این قضیه را پیگیری کنند که چطور یک جرم مرکب این چنینی و با این حجم، رقم خورده است؟!

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000