افزایش دمای تهران تا ۴۱ درجه

اعتمادآنلاین|

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف در ارتفاعات گاهی قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک همراه است.

به گزارش ایسنا، از روز یکشنبه تا دوشنبه (۵ تا ۶ تیرماه) نفوذ گرد و غبار انتقالی غربی همراه با کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست. طی این مدت روند تدریجی افزایش دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۶ تیر) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۷ تیر) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای۴۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

پست بعدی

مشاغل نوظهور در راه است، غفلت نکنیم!

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه باوجود حرکت دنیا به سمت مشاغل نوظهور، این امر در کشور ما مورد غفلت واقع شده است، گفت: باید چشم انداز دستیابی به مشاغل آینده و حرکت به سمت و سوی تکنولوژی های نوین را هرچه سریع تر ترسیم کنیم. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000