اگر سایر طرف‌ها اراده داشته باشند، مصمم به نیل به توافق خوب، قوی و پایداریم

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (شنبه) چهارم تیرماه میزبان جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تهران بود، امشب در توئیتی در این باره نوشت: امروز در تهران با آقای جوزپ بوررل دیدار کردم. گفتگوی ثمربخشی در مورد طیفی از مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، شامل آخرین وضعیت مذاکرات لغو تحریم‌ها داشتیم.

​به گزارش فارس، وی تصریح کرد: اگر سایر طرف‌ها اراده لازم را داشته باشند، ایران مصمم به نیل به توافق خوب، قوی و پایدار است.

جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نخستین سفرش به تهران در دولت سیزدهم پیش از ظهر امروز در محل وزارت امور خارجه حضور یافت و نزدیک به چهار ساعت با امیرعبداللهیان گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه پس از این دیدار در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمادگی داریم در روزهای آینده مذاکرات را از سر بگیریم، گفت: امیدواریم طرف آمریکایی این بار واقع بینانه و منصفانه در مسیر مذاکرات و رسیدن به نقطه پایانی توافق اقدامات مسؤولانه و متعهدانه‌ای را انجام دهد.

بورل هم ضمن ابراز خرسندی درباره از سرگیری مذاکرات در آینده نزدیک گفت که تهران و واشنگتن در این خصوص تصمیم گرفته‌اند.

پست بعدی

تیراندازی در شیکاگو قربانی گرفت

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| منابع رسانه‌ای غروب شنبه به وقت تهران از تیراندازی در منطقه‌ای در شهرشیکاگوی آمریکا و کشته و مجروح شدن چند نفر خبر دادند. ​ به گزارش فارس، به گزارش وبگاه شبکه خبری «ان بی سی» مقامات شهر شیکاگو اعلام کردند که در جریان تیراندازی در صبح شنبه به وقت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000