رای قطعی دادگاه سوئد به منع فعالیت هوآوی

اعتمادآنلاین|

دادگاه استیناف سوئد روز چهارشنبه حکم دادگاه بدوی را تایید کرد. طبق این حکم هوآوی از فروش تجهیزات 5G در این کشور شمال اروپا منع شده است.

​به گزارش فارس، به نقل از رویترز، در سال 2020، تنظیم کننده مخابرات سوئدی PTS عرضه تجهیزات 5G به شرکت های تلفن همراه سوئدی را به دلیل نگرانی های امنیتی مطرح شده توسط سرویس امنیتی SAPO سوئد ممنوع کرد.

دادگاه بدوی سال گذشته این تصمیم را تایید کرد و حکم روز چهارشنبه ضربه دیگری به امیدهای هوآوی برای بازگشت به سوئد است.

واحد سوئدی هوآوی در بیانیه ای اعلام کرد که از حکم دادگاه تجدید نظر اداری استکهلم ناامید شده و نوشت: ما حکم را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و گام‌های بعدی از جمله سایر راه‌حل‌های حقوقی تحت قوانین سوئد و قوانین اتحادیه اروپا را ارزیابی خواهیم کرد تا همچنان از حقوق و منافع مشروع خود محافظت کنیم.

پست بعدی

دشمن برای اشغال صنعاء حملات نظامی بزرگی را تدارک دیده بود

چ ژوئن 22 , 2022
اعتمادآنلاین| «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که مردم این کشور با تکیه بر صنعاء با ائتلاف متجاوز مقابله کرده و این شهر میزبان آوارگان از استان‌های مختلف بوده است. ​به گزارش فارس، وی گفت که صنعاء امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است و ائتلاف سعودی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000