راهبرد رژیم اسرائیل قادر به ادامه حیات نیست؛ تبلیغات رسانه‌ای تل آویو ناشی از ضعف و استیصال است

اعتمادآنلاین|

رمضان شریف، در نشست اعضای ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در محل این شورا برگزار شد، ضمن قدردانی از همت و تلاش‌های ارزنده آنان برای فراهم سازی شرایط و بسترهای حضور شکوهمند و تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس سال ۱۴۰۱ با تشریح وضعیت اخیر سرزمین‌های اشغالی گفت: همه شواهد نشان می‌دهد که فضا در سرزمین های اشغالی ملتهب‌تر از همیشه است و تمام کسانی که در اقصی نقاط جهان، وقایع مربوط به فلسطین را رصد می کنند، به این نکته اذعان دارند.

به گزارش ایلنا، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تشدید و گسترش مبارزات مردم فلسطین در سالهای اخیر گفت: امروز مبارزات مردمی در فلسطین، تنها محدود به غزه نیست، بلکه در ماه‌های اخیر، یک همه‌گیری در کل سرزمین های اشغالی برای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی شکل گرفته و سایر نقاط از جمله جنین، کرانه باختری و دیگر نقاطی که تاکنون به راه‌های دیگری جز مقابله مسلحانه خوش بین بودند، تنها راه رهایی را مبارزه می‌دانند.

وی اضافه کرد: حتی کسانی که قبلاً تصور ذهنی آنان کنار آمدن با این رژیم اشغالگر بود، رسما اعلام می‌کنند که تنها راه نجات مردم فلسطین از ظلم و اشغال ، مقابله با رژیم ظالم و نژاد پرست اسرائیل است که برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایتی پروا ندارد.

رمضان شریف رفتار بسیار خشن رژیم صهیونیستی و بی توجهی به حداقل حقوق مردم ساکن سرزمین های اشغالی را ، نشان دهنده استیصال و ضعف این رژیم عنوان کرد و افزود: مهمترین مؤلفه قدرت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، مساله تأمین و حفظ امنیت بود که امروز به پاشنه آشیل این رژیم تبدیل شده است و ناامنی در کل سرزمین فلسطین موج می زند.

وی افزود: راهبرد رژیم صهیونیستی شکست خورده و دیگر به عنوان یک مدعی رفتار دموکراتیک ، قادر به ادامه حیات نیست و تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای این رژیم، ناشی از اقتدار و ابهت نیست، بلکه ناشی از ضعف و استیصال است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به این که جریان مقاومت، یک جریان ریشه‌دار و عمیق است گفت: این جریان که در منطقه و کشورهای اسلامی در حال گسترش است، به موضوع فلسطین بسیار حساس است و صهیونیست‌ها از این جریان وحشت دارند.

وی در ادامه به حمایت صهیونیست ها از گروهک تکفیری داعش و ایجاد تفرقه و کشتار و ترور در کشورهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اهداف این رژیم و گروهک تروریستی داعش به همت مجاهدان مومن و شجاع امت اسلامی و در رأس آنان، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ناکام ماند و امروز در منطقه حرفی برای گفتن ندارند.

رمضان شریف تصریح کرد: توده مردم و ملت‌های کشورهای عربی، می‌دانند که صهیونیست‌ها به چیزی جز نابودی همه کشورهای اسلامی فکر نمی‌کنند و نابودی مسلمانان و اعراب جزو اعتقادات و اهداف اصلی رژیم صهیونیستی است و در واقع هر جا حضور پیدا کنند، جز تفرقه، کشتار، ترور و وحشت، چیز دیگری برای ملت‌های مسلمان ندارند.

وی اظهار داشت: درافتادن با اسلام ، جریان مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که با هوشمندی، عقلانیت و درایت، امت اسلامی را علیه جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی علیه مردم مسلمان، بسیج کرده است، نتیجه ای جز زوال و نیستی رژیم جعلی و موقتی در پی ندارد و آنان در مقابل این جریان پرقدرت و مصمم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

رمضان شریف در پایان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی مبارزه با داعش و ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی دانست و با تاکید بر اینکه انتقام و مجازات آمران و قاتلان این شهید عالیقدر قطعاً التیام بخش امت اسلامی است ،گفت: امروز هزاران آزاده در جهان، صرف نظر از مذهب و ملتی که دارند، سردار سلیمانی را که باردیگر اراده مبارزه و ایستادگی را به مردم فلسطین آموخت، تحسین کرده و تاکید می‌کنند که از خون حاج قاسم عزیز نخواهند گذشت و سرانجام عاملان جنایت بزرگ ترور ناجوانمردانه او را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.

پست بعدی

چرا قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس امضا نمی‌شود؟

چ ژوئن 22 , 2022
اعتمادآنلاین| مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سعید صادقی ملی‌پوش فوتبال کشورمان همچنان ادامه دارد. با وجود رسیدن به توافقات در بعضی از موارد، اما هنوز قراردادی امضا نشده و حضور صادقی در پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس با رقم اعلام شده از سوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000