بارگیری 45 هزار نفتکش از انبار نفت منطقه استان مرکزی

اعتمادآنلاین|

سعید جمشیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به نقش استراتژیک انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی استان مرکزی در فرآیند سوخت‌رسانی به درون و برون استان اشاره کرد و اظهار کرد: به طور روزانه حدود ۵۱۰ نفت‌کش و در طول سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۵ هزار نفت‌کش با ظرفیت‌های مختلف وارد انبار نفت منطقه استان مرکزی شده و با بارگیری انواع فرآورده‌های نفتی در شرایطی ایمن برای مقاصد مختلفی از کشور اهتمام ورزیدند.

​به گزارش فارس، وی افزود: از این تعداد نفت‌کش بارگیری شده ۱۸ هزار و ۱۰۲ نفت‌کش اهتمام به حمل فراورده بنزین و نفت گاز و ۲۷ هزار و ۳۹۹ نفت‌کش دیگر در امر حمل و نقل سایر فرآورده‌های نفتی دیگر در سطح درون و برون‌استانی فعالیت داشته‌اند.

مدیر ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی تعداد نفت‌کش‌های شاغل در این شرکت را ۶۵۰ دستگاه ذکر کرد و ادامه داد: این تعداد در ظرفیت‌های مختلف و تحت پیمان شرکت‌های حمل و نقل و یا به صورت تک پیمانه در فرایند سوخت‌رسانی فعالیت می‌کنند.

پست بعدی

نماینده مجلس : فشار نمایندگان برای استیضاح برخی وزرا افزایش یافته / قالیباف مخالف استیضاح است

د ژوئن 20 , 2022
ایرنا نوشت : بیگی نژاد گفت: قالیباف تلاش دارد که استیضاح وزرا شکل نگیرد و روابط دولت و مجلس دوستانه و برادرانه باقی بماند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000