مشتاق تقویت همکاری‌های سازنده هستیم

اعتمادآنلاین|

عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر امروز در دیدار با پادشاهان بحرین و اردن بر تمایل کشورش برای تقویت همکاری سازنده با بحرین و اردن جهت دستیابی به منافع مشترک با توجه به چالش‌های بزرگ ناشی از تحولات منطقه ای و بین المللی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، این دیدار و گفت‌وگو در چارچوب نشست سه جانبه سران میان عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر با حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین و ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در شرم الشیخ برگزار شد.

بسام راضی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت: رئیس جمهور السیسی از پادشاهان بحرین و اردن به عنوان مهمانان عزیز در مصر استقبال کرد و از روابط نزدیک و تاریخی که سه کشور را در کنار هم قرار داده است، قدردانی کرد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری مصر به نقل از السیسی گفت: آرزوی مصر ارتقای همکاری سازنده بین مصر، بحرین و اردن است؛ به گونه‌ای که منافع مشترک ملت‌های برادرشان را تأمین کند و تلاش‌های مشترک کشورهای عربی را به ویژه با توجه به چالش‌های بزرگ افزایش دهد.

پست بعدی

تاکنون بیماری خاصی میان زائران ایرانی در مدینه گزارش نشده است

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| سید علی مرعشی با بیان این که تاکنون بیماری خاصی در بین زائران ایرانی در شهر مدینه گزارش و مشاهده نشده است افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مستقر در شهر پیامبر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، درمانگاهی در هتل رمادی مدینه راه اندازی کرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000