کناره‌گیری اوساکا از ویمبلدون ۲۰۲۲

اعتمادآنلاین|

نائومی اوساکا زن شماره یک سابق تنیس جهان از رقابت‌های گرند اسلم ویمبلدون کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، نائومی اوساکا در توییتر رسمی خود اعلام کرد که به دلیل آسیب دیدگی تاندون آشیل در مسابقات ویمبلدون شرکت نخواهد کرد. تنیسور ژاپنی نوشت: آشیل من هنوز هم خوب نیست، بنابراین نمی‌توانم در این دوره در ویمبلدون باشم. دفعه بعد شما را می بینم.

اوساکا در جریان شکست مقابل آماندا آنیسیموا در رولان گاروس ۲۰۲۲ در ماه مه دچار آسیب دیدگی تاندون آشیل چپ شد. اوزاکا همچنین به دلیل برخی مشکلات روحی مجبور به این شد که در دوره قبلی بازی‌ها نیز غایب باشد.

البته تنیسور ژاپنی با فتح اپن استرالیا ۲۰۲۱ قدرت خودش را نشان داد.

تنیسور ژاپنی تاکنون چهار فینال گرند اسلم را تجربه کرده است که هر چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. او در سال ۲۰۱۸ در اپن آمریکا توانست سرنا ویلیامز، الگویش را شکست دهد و برای نخستین بار فاتح گرند اسلم شود. یک سال بعد جام قهرمانی را در اپن استرالیا با پیروزی برابر ویتووا بالا برد و دوباره در سال ۲۰۲۰ قهرمانی در اپن آمریکا را با شکست آزارنکا جشن گرفت. اوساکای ۲۴ ساله چند ماه بعد در ملبورن دومین جامش را در اپن استرالیا بالای سر برد. بانوی شماره سه جهان در چهار سال اخیر هر سال یک بار فاتح گرند اسلم شده است.

پست بعدی

افزایش ۱۵ تا ۶۷ میلیونی قیمت محصولات چری

ی ژوئن 19 , 2022
ایسنا نوشت: گروه صنعتی مدیران‌خودرو امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای قیمت جدید محصولات خود را که درپی افزایش هزینه‌های گمرک، به‌روزرسانی شده منتشر کرده است. طبق این اطلاعیه قیمت محصولات این شرکت بین ۱۵.۶ تا ۶۷.۳ میلیون تومان مشمول افزایش قیمت شده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000