اخاذی از رانندگان با تصادف ساختگی

اعتمادآنلاین|

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: معتادان متجاهر و عابران سودجو با تصادف ساختگی اقدام به اخاذی از رانندگان می‌کنند که باید نسبت به این موضوع رانندگان هوشیار و مراقب باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ فرخ جمالی با بیان اینکه چندین مورد شکایت در این باره به پلیس ارجاع شده است افزود: آنها حین عبور خودرو با سرعت کم خود را به وسیله نقلیه زده و با افتادن به زمین و ناله کردن راننده بی گناه را مستاصل کرده و در این حین چند نفر از همدستان عابر به ظاهر مجروح، با حضور در سر صحنه تصادف، دور راننده را احاطه و نقشه خود را عملی می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان تصریح کرد: افرادی که در سر صحنه تصادف حضور دارند به بهانه دلسوزی از راننده می‌خواهند با پرداخت وجهی به فرد مجروح خود را از دردسر رها کند راننده نیز بدون پی بردن به ساختگی بودن این تصادف بلافاصله با قبول این پیشنهاد پولی را به فرد مجروح پرداخت می‌کند.

سرهنگ جمالی تاکید کرد : رانندگان در صورت مواجهه با این قبیل تصادفات مشکوک، هر گونه پیشنهاد برای پرداخت پول به فرد مصدوم را رد کرده و منتظر پلیس برای حضور در صحنه و ترسیم کروکی بمانند.

وی گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از توانمندی بالا و تجربه کافی برخوردار هستند و با کارشناسی دقیق می‌توانند ساختگی بودن تصادف را تشخیص و فرد کلاهبردار را در اجرای نقشه ناکام بگذارند.

وی افزود : در صورت مشخص شدن ساختگی بودن تصادف، برای فرد کلاهبردار پرونده تشکیل شده و توسط کلانتری به مرجع قضایی ارجاع می‌شود.

پست بعدی

تعطیلی ادارات ۱۶ شهرستان خوزستان به خاطر گرمای بالای ۵۰ درجه

ی ژوئن 19 , 2022
اعتمادآنلاین| استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۱۶ شهرستان خوزستان فردا دوشنبه ۳۰ خردادماه به علت احتمال وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر تعطیل اعلام شد. به گزارش رکنا، پیرو هشدار سطح نارنجی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، مبنی بر افزایش دما و رطوبت و وقوع دماهای بالای ۴۹ درجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000