انتخاب نام “پیروز” برای تنها فرزند “ایران”/ حال “پیروز” ۴۷ روزه خوب است

اعتمادآنلاین|

علیرضا شهرداری مسئول نگهداری از تنها یوز پلنگ باقیمانده تازه متولد شده در اسارت، امروز با انتشار ویدیویی از شرایط مناسب این یوزپلنگ نر خبر داد و اعلام کرد: نام این یوز را "پیروز " گذاشته است.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه این یوز پلنگ ۴۷ روزه شده است و در مدت طی شده تیم نگهداری از یوز چالش‌های متعددی را پشت سر گذاشته است و در این مدت حتی شرایط یوز باقیمانده به استفاده از تجهیزات احیا نیز نزدیک شده است.

شهرداری افزود: سی امین روزی را می‌گذراند که به صورت ۲۴ ساعته در کنار یوزپلنگ تازه متولد شده می‌گذراند و با حضور دامپزشکان متعدد شرایط این یوز به ثبات نسبی رسیده است.

مسئول نگهدارندی از یوز تازه متولد شده در شرایط نیمه اسارت با اظهار امیدواری از اینکه این یوز نر زنده خواهد ماند، گفت: اعضای تیم نگهداری از این یوزپلنگ، تصمیم گرفتند آن‌را پیروز بنامند.

پست بعدی

بازار متشکل ارزی فردا ۲۷ خرداد فعال است

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| ​کامران سلطانی زاده، دبیرکل کانون صرافان ایران، اظهار داشت: روز آینده ۲۷ خرداد همچنان بازار متشکل ارزی فعالیت دارد و صرافی هایی که در سراسر کشور عضو بازار متشکل ارزی هستند می‌توانند اقدام به خرید کنند. به گزارش فارس، وی گفت: نرخ توافقی ارز که در هفته‌های گذشته و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000