اعضای شورای شهر به دنبال سرمایه های بخش خصوصی باشند

اعتمادآنلاین|

علی کامیار بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه فوق العاده شورای شهر ارومیه اظهار کرد: هر مسئولی ملزم به پاسخگویی در برابر ملت است و هر مسئولی که پاسخگو نیست را معرفی کنید.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه در برابر مسئولیت خود در آخرت پاسخگو خواهیم بود و مسئولیت امانتی بوده و بار گرانی است، افزود: در زمان حساسی قرار داریم و مسئولان باید جوابگو باشند و زمان پنهان کردن موضوعات از مردم گذشته است.

دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: گرچه اعضا شورای شهر به عنوان منتخبین مردم با دیوان محاسبات رابطه سیاسی ندارند اما رابطه خدمت وجود دارد و هرکاری که می‌توان برای هم افزایی و حل مشکلات انجام داد، نباید مورد مضایقه قرار گیرد.

کامیار ادامه داد: با گذشته و کم کاری‌های انجام گرفته کاری نداریم اما هم اکنون باید با تمام توان در راستای حل مشکلات و مسائل حرکت کرد.

وی تصریح کرد: مردم به اعضا شورا رأی داده اند تا صدای آنها را به مسئولان برسانند و آنهایی که مسئولیت قبول می‌کنند دیگر متعلق به خودشان نیستند و متعلق به مردم هستند.

کامیار با اشاره به ترکیب شورای شهر اظهار کرد: تضارب آرا و جوان گرایی فرصتی برای خدمت در شورا است و شورا زمانی موفق می‌شود که یکدست باشد.

دادستان دیوان محاسبات کشور تأکید کرد: جذب سرمایه‌های بخش خصوصی مدنظر اعضا شورای شهر قرار گیرد و نسبت به معرفی سرمایه گذاری مفیدی که می‌توان انجام داد اقدام شود.

وی با بیان اینکه در کنار محدودیت‌های قانونی بعضاً می‌توان در لابلای قوانین موجود با روش‌هایی خاص به اهداف موردنظر رسید، ادامه داد: اتحاد و همبستگی شورای شهر باید به سطح جامعه تسری یابد و وحدت را برای توسعه شهرمان ایجاد کنیم.

کامیار با اشاره به طرح مباحثی در خصوص سایه انداختن عواملی در داخل شهرداری بر عملکرد مدیریت شهری در دوره جدید شورا و شهرداری گفت: راه حل سایه انداختن در دست خودتان است، با فعال‌تر کردن خود و انجام پروژه‌های جدید این سایه را براندازید، احترام امام زاده به متولی آن است.

وی با بیان اینکه سلامت شورای شهر و شهردار مهمترین دغدغه مردم است افزود: باید تفاوت بین عملکرد مدیریت فعلی با گذشته آشکار باشد و سلامت نفس در سرلوحه کارها قرار گیرد.

پست بعدی

دستگیری عامل نزاع در یکی از پمپ بنزین‌های تهران

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در این خصوص اعلام کرد: اوایل اسفندماه سال۱۴۰۰ خبری در خصوص یک فقره درگیری با سلاح سرد دریک پمپ بنزین در حوالی میدان حر به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد که درپی آن عوامل انتظامی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع در دستورکار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000