تقوی: فعالیت سایبری باید با زمانه تغییر کند

اعتمادآنلاین|

سیدرضا تقوی، مشاور رییس جمهور و عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری روز پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی با علما و روحانیان استان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در دنیای کنونی، جنگ دیگر فقط از طریق کاربرد توپ و تانک نیست بلکه نوع سلاح‌ها و گفتمان قدرت‌ در حال تغییر است لذا باید مطابق با تحولات زمان، تجهیز و وارد صحنه شد.

به گزارش ایلنا، وی اظهار داشت: در دیدگاه غرب‌ها، تفکر انقلابی ما دارای برنامه بوده و انقلاب اسلامی ایران، تفکر غرب را به چالش کشیده است.

مشاور رییس جمهور افزود: هدف غربی‌ها مبارزه با تفکر اسلامی است و رویکرد کنونی سازمان آتلانیک شمالی(ناتو) نیز در همین راستاست.

وی خاطرنشان کرد: نمونه این تفکر در سوریه بود که حاج قاسم سلیمانی و نیروهایش با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با داعشی که در پی ایجاد اسراییل دوم در سوریه بود، به مبارزه برخاست.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون همواره موفق به خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده است.

وی عصر کنونی را عصر انفجار اطلاعات توصیف و اضافه کرد: در این راستا هر کس زودتر به اطلاعات دسترسی پیدا کند، اَبرقدرت محسوب می‌شود.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با بیان اینکه بحث "جهاد تبیین" از جمله مسائلی است که رهبر انقلاب اسلامی تأکید زیادی بر آن دارند، گفت: تبیین‌گران این جهاد که سابقه تاریخی دارند علما و روحانیون هستند که با قلم و بیان خود از فراز منبر مباحث دینی را تبیین کرده و می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش اعلام کردند: امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی "جهاد تبیین" است.

پست بعدی

بازار ارز آرام خواهد گرفت؟ / نمی‌شود از بانک مرکزی انتظار معجزه داشت

پ ژوئن 16 , 2022
یک کارشناس اقتصادی گفت: سیاست بانک مرکزی تمایل صادرکنندگان برای اینکه ارز خود را به بازار عرضه کنند افزایش می‌دهد اما باید چند نکته را در نظر گرفت و آن هم اینکه در حال حاضر تقاضا در بازار ارز بالا است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000