حقه عجیب دزد زیرک برای سرقت از مغازه‌ها

اعتمادآنلاین|

سارق حرفه‌ای با ترفندی خاص از مغازه‌ها سرقت می‌کرد. او کارتن‌های خالی را با خود به فروشگاه‌ها می‌برد و جایگزین کارتن‌های حاوی اجناس مختلف می‌کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه از مغازه‌های محدوده خیابان جمهوری تیمی از ماموران کلانتری جامی مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و با حضور در محل‌های سرقت، فهمیدند سارق با جاسازی کارتن ‌ای خالی مشابه، اجناس مغازه‌ها را سرقت کرده است. سپس معلوم شد دزدی‌ها توسط یک مرد میانسال انجام می‌شود.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های پلیسی مشخصات ظاهری متهم به دست آمد و در اختیار تیم‌های مختلف کلانتری جامی قرار گرفت. سپس گشت‌زنی‌های انتظامی هدفمند افزایش یافت.

این مقام انتظامی گفت: گشت‌زنی‌های انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند سارق را در حال پرسه‌زنی در اطراف مغازه‌ای شناسایی و او را دستگیر کنند.

سرهنگ مافی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به 30 فقره سرقت مشابه از مغازه‌ها اعتراف و اظهار کرد درابتدا مغازه و اجناس داخل آن را شناسایی و سپس با جایگزینی کارتن‌های مشابه و خالی، اموال مغازه‌ها را سرقت می‌کرد.

این مقام پلیسی گفت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.

پست بعدی

یونان خنک شدن در ادارات را قانونمند کرد

پ ژوئن 16 , 2022
اعتمادآنلاین| کارمندان یونانی از این پس حق ندارند از یک درجه خاص بیشتر در اداره خنک شوند. به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، دولت یونان طی دستورالعملی تمامی کارمندان این کشور را ملزم کرد، درجه سرمایش دستگاه‌های موجود در اتاق‌های خود را از ۲۶ پایین‌تر نیاورند. به نوشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000