زورگیری از عابران با تهدید سلاح سرد

اعتمادآنلاین|

2 زورگیر حرفه‌ای که با تهدید سلاح سرد از شهروندان سرقت می‌کردند، بعد از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر زورگیری 2 موتورسوار و ایجاد ناامنی در محدوده غیاثی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از یکسری تحقیقات گسترده میدانی سرانجام با اشراف کامل اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی ‌ای لازم قضائی آنها را در گشت‌زنی‌های انتظامی مشاهده و در اقدامی ضربتی در حالی که هر 2 در حال تردد با موتورسیکلت سرقتی بودند، دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهمان هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد به سمت ماموران حمله‌ور شدند، گفت: آنها با اقتدار پلیس خلع سلاح شدند و در همان پی‌جویی‌های اولیه به زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای به ادامه تحقیقات پلیسی برای کشف جرایم احتمالی متهمان اشاره و خاطر نشان کرد: تاکنون 2 نفر از مالباختگان، موتورسواران را شناسایی کرده‌اند.

پست بعدی

واکنش صالحی به گزارش کمیسیون اصل نود: تمام موارد مذکور در قانون مجلس در هماهنگی با مراجع ذیربط عمل شده است

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| علی‌اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به انتشار گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مبنی بر محرز شدن استنکاف رئیس‌جمهور سابق و معاونش از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها گفت: قبل از ورود به پاسخ شما به کمیسیون موقر اصل نود عرض خسته نباشید دارم. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000