امروز گرانی ها کمر مردم را شکسته/ جراحی اقتصادی بزرگ قیمت‌ها را افسارگسیخته کرده/ دولت کلی گویی نکند

اعتمادآنلاین|

سیدالبرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در سالگرد ارتحال امام راحل یکی از مشکلات را بحث تضعیف انقلاب و پایه های نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان برشمردند و فرمودند همه ارکان نظام در این خصوص هوشیار باشند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم خدابنده در مجلس ادامه داد: امروز شاهد اتفاقاتی در جامعه هستیم که ذهن جامعه را به سمت بی اعتمادی به عملکرد دولت و مجلس برده است، امروز مردم درد و رنج بسیاری را بیشتر از حیث اقتصادی تحمل می کنند و مردم انتظار دارند دولت اقدام شجاعانه ای در بحث گرانی ها انجام دهد.

حسینی تاکید کرد: اگر قرار بود قیمت ها اینگونه افزایش پیدا کند چرا بحث جراحی اقتصادی انجام شد. تنها قرار بود ۶ قلم کالای اساسی افزایش قیمت پیدا کند و در ازای آن به مردم نیز یارانه داده شود اما امروز گرانی ها کمر مردم را شکسته و دولت در این مورد کلی گویی نکند و پیگیر باشد زیرا جراحی اقتصادی بزرگ قیمت ها را افسارگسیخته کرده است.

وی همچنین در خصوص بحث رتبه بندی معلمان نیز طی تذکری بیان کرد: دولت، سازمان برنامه و بودجه، مجلس و آموزش و پرورش تلاش کردند تا بخشی از مشکلات این قشر بزرگوار را از لحاظ وجاهت حل کنند تا شاهد ادامه وضعیت کنونی نباشیم. مجلس حتما پیگیر تدوین آئین نامه اجرایی و ابلاغ رتبه بندی خواهد بود تا آورده ای برای معلمان عزیز داشته باشد بنابراین دولت هرچه سریع تر اقدام کند.

پست بعدی

وزارت کار به فردی با تجربه نیاز دارد

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| یک کارشناس حوزه کار با بیان اینکه وزارت کار به فردی با تجربه و آگاه به حوزه روابط کار نیاز دارد، از سرپرست وزارت کار خواست تا به جای انتصاب و تغییر در این وزارتخانه درصدد پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه کارگری و بازنشستگان باشد که بخش اعظمی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000