کلاهبرداری‌های رابین‌هودی با کت و شلوار لاکچری

اعتمادآنلاین|

یکی از مجرمانی که اخیرا از سوی پلیس بازداشت شده کلاهبرداری است که خودش را رابین‌هود می‌داند. او کت و شلوار گران‌قیمت به تن می‌کرد، ‌عطر گران می‌زد و یک خودروی تویوتا اجاره می‌کرد تا نقشه کلاهبرداری‌های سریالی‌اش را اجرا کند. گفت‌وگوی همشهری با او را بخوانید.

*چطور کلاهبرداری می‌کردی؟

با یک کارت عابربانک خالی که داخل آن پولی نبود به مغازه‌های مختلف می‌رفتم. از لباس فروشی گرفته تا کفش فروشی و لوازم خانگی و رستوران‌ها. الانم را نگاه نکنید. من خیلی خوش‌تیپ هستم. کت و شلوار گران‌قیمت می‌پوشیدم. عطر خوب می‌زدم و یک ماشین تویوتا هم کرایه می‌کردم. همه اینها باعث می‌شد که کسی فکر نکند من کلاهبردارم. بعد جنسی که می‌خواستم را می‌خریدم و کارت می‌کشیدم. معمولا به فروشنده می‌گفتم که خودم کارت را می‌کشم و وقتی فیش بانکی صادر می‌شد، می‌گفتم واریز شد و او هم با توجه به ظاهرم، بی‌آنکه فیش را ببیند تشکر می‌‌کرد. درحالی‌که روی فیش نوشته بود تراکنش ناموفق.

*اگر فروشنده فیش را نگاه می‌کرد چه؟

به بهانه اینکه کارت را اشتباهی آورده‌ام و کارت اصلی داخل ماشین است، خارج می‌شدم و برنمی‌گشتم. شاید باور نکنید اما در اکثر مواقع فروشنده اصلا فیش را چک نمی‌کرد. چون فقط به ظاهر من اعتماد کرده بود و من با خونسردی درحالی‌که خریدهایم را برمی‌داشتم از مغازه خارج می‌شدم.

*حالا چرا معروف به رابین هود شدی؟

این صفت را زندانیان روی من گذاشته‌اند. من سابقه‌دارم و پیش از این هم چندبار به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده‌ام. حدود 9ماه قبل از زندان آزاد شدم و گاهی وقت‌ها به رستوران‌های مختلف می‌روم و با همین شیوه غذا می‌گیرم و پولی پرداخت نمی‌کنم. اما غذاها را بین کارتن‌خواب‌ها پخش می‌کنم. به همین دلیل معروف شدم به رابین هود.

*بعد از آزادی از زندان چند مورد کلاهبرداری کردی؟

حدود 50مورد.

*شغلت چیست؟

بیکارم اما پیش از این در بازار کار می‌کردم و وضع مالی خوبی داشتم. تحصیلکرده‌ام و لیسانس مهندسی الکترونیک دارم. اما چند سال قبل دلار که قیمتش بالا رفت ورشکست شدم.

پست بعدی

مدعی اول قهرمانی در جام جهانی مشخص شد + عکس

چ ژوئن 15 , 2022
اعتمادآنلاین| کاستاریکا با پیروزی مقابل نیوزلند با نتیجه یک بر صفر پازل تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تکمیل کرد و تکلیف گروها مشخص شد. به گزارش خبرورزشی، سامی تیم‌های راه یافته به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به شرح زیر است: ۱- قطر ۲- آلمان ۳- دانمارک ۴- […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000