میانکاله از داشتن پایگاه اطفای حریق محروم است

اعتمادآنلاین|

عطاء الله کاویان عصر دوشنبه در مراسم روز محیطبان در ساری با اشاره به شعار محیط زیست مردم پایه و هوشمند اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر محیط زیست کشوری از بین رفت، اقتصاد و فرهنگ و امنیت آن از بین می‌رود.

به گزارش مهر، وی با اظهار اینکه بیش از ۱۴۰ برنامه همزمان با هفته محیط زیست در استان اجرا شده است، گفت: این برنامه‌ها با موضوعات مختلف در استان اجرا شده است.

وی بکارگیری جوامع محلی را در اجرای برنامه‌های محیط زیست ضروری دانست و گفت: هرچقدر در بخش آموزش کار کنیم برای نسل‌های آینده نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود و شاهد بروز آسیب‌هایی به محیط زیست هستیم.

کاویان یادآور شد: آموزش نسل جدید سبب می‌شود تا از هزینه کرد در امر حفاظت از محیط زیست در آینده بی نیاز شویم و فضای مدرسه را باید به سمت محیط زیست پیش بریم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران به افتتاح ۲۰ پروژه زیست محیطی در هفته محیط زیست اشاره کرد و نبود پایگاه اطفای حریق در میانکاله را از جمله مشکلات محیط زیست بیان کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور، اعتبارات خوبی برای بخش محیط زیست استان درنظر گرفته شده است و باید تجهیزات اطفای حریق را در کل استان مستقر کنیم.

وی افزود: برای اولین بار در حریق اخیر میانکاله، ازبالگرد آتش نشان استفاده شد و میانکاله هم رنگ بالگرد را دید و با ۱۶ تا ۱۷ مرحله آبگیری، آتش سوزی مهار شد.

وی قدیمی بودن قوانین و مقررات را دیگر مسائل بیان کرد و گفت: قوانین و مقررات قدیمی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها باشد و باید برخی خلاء های قانونی را رفع کنیم.

پست بعدی

نیروهای حشد شعبی همچون دیواری مستحکم مدافع عراق هستند

د ژوئن 13 , 2022
اعتمادآنلاین| احمد الاسدی سخنگوی ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری با تاکید بر اینکه نیروهای حشد شعبی مدافع همه شهروندان عراقی با تمام گرایش‌ها و باورها هستند، افزود: حشد شعبی همچون دیوار مستحکم دفاعی است. به گزارش مهر، به نقل از الجزیره، وی در مورد استعفای نمایندگان وابسته به جریان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000