۳ کشته در واژگونی خودرو در محور هراز

اعتمادآنلاین|

یدالله جهان تاب با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا رافور در محور هراز، ماموران پلیس راه و انتظامی و یگان های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی صحنه مشخص شد، متأسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو سواری تویوتا رافور (همسر، دختر و داماد) خانواده به علت شدت جراحت در دم فوت و راننده (پدر خانواده) مصدوم و به مرکز دمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: علت تامه وقوع این حادثه تلخ توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شده است.

جهان تاب در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز حوادث جاده ای پیشگیری شود.

پست بعدی

۶ بیمارستان و درمانگاه برای زائران ایرانی در عربستان راه‌اندازی می‌شود

ش ژوئن 11 , 2022
اعتمادآنلاین| سید علی مرعشی با اشاره به اعزام تیم پیشرو برای انعقاد قرارداد درمانگاه‌ها و بیمارستان هلال‌احمر ایران به سعودی افزود: صبح امروز این تیم اعزام شد و به‌زودی قرارداد راه‌اندازی درمانگاه‌های ایران منعقد می‌شود. به گزارش ایرنا، وی دلیل تأخیر در اعزام این تیم را حاضر نشدن به‌موقع ویزای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000