استعفای جمعی نمایندگان جریان صدر از پارلمان عراق

اعتمادآنلاین|

ساعاتی پس از درخواست مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق از نمایندگان این جریان برای استعفا از پارلمان، این نمایندگان استعفانامه‌های خود را امضا کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از بغداد الیوم، جریان صدر در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: همه نمایندگان جریان صدر بدون استثنا در "حنانه" (دفتر مقتدی صدر در نجف)، استعفای‌شان را امضا کردند.

در این بیانیه آمده است: این اقدام به دستور مقتدی صدر صورت گرفت.

رهبر جریان صدر عصر پنج‌شنبه در اظهاراتی تلویزیونی گفت: ماندن فراکسیون صدر مانعی در برابر تشکیل دولت بوده، پس تمامی نمایندگان فراکسیون آماده استعفا هستند.

وی ادامه داد: می‌بایست عزیزان من، نمایندگان فراکسیون صدر استعفاهای خود را بنویسند و بعد از دستور به آنها طی روزهای آتی، آن را تقدیم ریاست پارلمان کنند.

پست بعدی

کمبود برق در پایتخت جدی است/ در اوج مصرف برق با کسری حدود سه هزار مگابایتی برق مواجه هستیم

ج ژوئن 10 , 2022
اعتمادآنلاین| محسن منصوری، استاندار تهران با بیان اینکه این استان با کمبود جدی برق مواجه است، گفت: در اوج مصرف برق با کسری حدود سه هزار مگابایتی برق مواجه هستیم. به گزارش ایرنا، محسن منصوری با اشاره به فصل تابستان و افزایش مصرف برق گفت: کمبود برق یکی از مشکلات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000