اقدامات تقابل‌جویانه در جلسه شورای حکام، سرنوشت برجام را به مخاطره انداخته

اعتمادآنلاین|

وانگ چانگ، معاون رئیس نمایندگی دائم چین در سازمان‌های بین‌المللی در وین، با انتقاد از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام، گفت که رویکرد‌های مبنی بر اعمال فشار، به حل مسأله هسته‌ای ایران کمکی نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وی با اشاره به رأی منفی چین به این قطعنامه، گفت که اقدام‌های تقابل‌جویانه در جلسه شورای حکام، همکاری ایران با آژانس را به مخاطره انداخته و باعث تضعیف مذاکرات احیای برجام که در مراحل پایانی قرار دارد، خواهد شد.

معاون رئیس نمایندگی دائم چین در سازمان‌های بین‌المللی وین عنوان کرد که کشورش از ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حل‌وفصل اختلافات‌شان بر سر مسائل پادمانی از طریق گفت‌وگو و همکاری حمایت می‌کند.

پست بعدی

تصویب طرح «متوقف کردن پهپادهای ایران» در کمیته روابط خارجی سنا

ج ژوئن 10 , 2022
اعتمادآنلاین| کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز پنجشنبه طرحی با عنوان «متوقف کردن پهپادهای ایران» را تصویب کرد. به گزارش ایسنا، بر پایه مفاد این طرح که پیش‌تر در مجلس نمایندگان با رأی مثبت قریب به اتفاق قانون‌گذاران تصویب شده بود، آمده است که با تبدیل شدن این طرح به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000