12 اداره پرمصرف برق در سیستان و بلوچستان تذکر گرفتند

اعتمادآنلاین|

​ علیرضا پرنده مطلق امروز اظهار کرد: میزان مصرف عمومی و دولتی برق در سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد است و تا روز گذشته 12 اداره تذکر و محدودیت مصرف دریافت کرده‌اند.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایش مصرف ادرات بصورت دائم و لحظه‌ای انجام می‌شود، افزود: میزان مصرف برق خانگی 56 درصد است.

وی گفت: با توجه به اجرای برنامه مدیریت مصرف برق در سطح کشور لزوم کاهش مصرف برق ادارات دولتی طبق مصوبه هیئت وزیران به میزان ۳۰درصد در زمان وقت اداری و ۶۰ درصد بعد از پایان وقت اداری نسبت به مدت مشابه سال قبل مورد توجه و پایش خواهد بود و به جهت تعامل در راستای تحقق این مهم شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان آمادگی ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی جهت نگهداری و بهره‌برداری از مولد های اضطراری موجود در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان را اعلام می‌نماید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ۷۰ مگاوات ظرفیت تولید برق توسط مولدهای اضطراری در سطح استان، عدم بکارگیری از این ظرفیت به دلیل نقص فنی و یا عدم آشنایی با تجهیزات مولدها که اکثرآ از نوع دیزل ژنراتور هستند را غیر قابل قبول دانست و اضافه کرد: در شرایط کنونی استفاده از این مولدها در جهت گذر از پیک بار بسیار حائز اهمیت است.

پرنده مطلق گفت: در سنوات گذشته عقد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌ها، سازمان انتقال خون، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نهادهای متقاضی در خصوص ارائه مشاوره و نگهداری مولدهای دیزل اضطراری تجریه موفقی را رقم زده است که تسری آن به سایر بخش‌ها همانند سازمان‌های خصوصی، شهرک‌های صنعتی، صنایع کوچک و بزرگ استان در قالب عقد تفاهم‌نامه موجبات تکرار این تجربه موفق در مقیاس بزرگتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ضمن درخواست از همه مردم فهیم و شریف استان سیستان و بلوچستان در زمینه مشارکت همه‌ جانبه و رعایت نکات مدیریت مصرف برق بخصوص در ساعات اوج مصرف، بر انجام مسئولیت این شرکت که انتقال و تامین برق پایدار است تاکید کرد و گفت: تمام امکانات و تجهیزات موجود در مجموعه شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان جهت دستیابی به این هدف بکارگیری خواهد شد.

پست بعدی

کشور در تولید خوراک میگو خودکفا شد

پ ژوئن 9 , 2022
اعتمادآنلاین| سیدجواد ساداتی‌نژاد عصر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس جمهور و مسئولان استانی برگزار شد با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری قطب مهم امنیت غذایی کشور است، گفت: این استان در حوزه دامداری تامین‌کننده پروتئین برای مردم و آزمایشگاه بزرگ طبیعی آبخیزداری برای منابع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000