ابراهیم رئیسی به هند دعوت شد

اعتمادآنلاین|

نخست وزیر هند اعلام کرد، کشورش برای تحرک بخشیدن به همکاری ها با ایران به ویژه در رابطه با خطوط مواصلاتی آمادگی دارد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به گفت و گوهای انجام شده در سفر جاری خود با مقامات هندی، برهمسویی و هم نظری موجود در گفتگوها تاکید کرده و زمینه های مختلف همکاری های دو کشور ایران و هند را بر شمرد.

نخست وزیر هند نیز در این دیدار ضمن اشاره به خاطرات خوب خود در سفر به جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ سلام‌های گرم خویش به مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران، با توجه به سابقه تاریخی و تمدنی روابط دو کشور اظهار کرد که پاندمی کووید-19 موجب کندی در ارتباط دو کشور گردید و امید است که با برطرف شدن این مشکل بتوان در همه عرصه ها روابط دو کشور را تحرک بخشید.

نخست وزیر هند با توجه به توافقات موجود میان دو کشور در زمینه همکاری های مختلف، آمادگی کشورش برای تحرک بخشیدن به همکاری ها به ویژه در رابطه با خطوط مواصلاتی اعلام داشت.

نخست وزیر هند در پاسخ به دعوت رئیس جمهور کشورمان از وی جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از این سفر، متقابلا از رئیس جمهوری اسلامی ایران جهت بازدید از هند دعوت کرد.

پست بعدی

حجت الاسلام دعایی به روایت دخترش و برخی زنان «اطلاعات»

پ ژوئن 9 , 2022
ایسنا نوشت : دختر حجت‌الاسلام دعایی با بیان اینکه روزنامه «اطلاعات» در زندگی پدرم حرف اول را می‌زد، او را اسوه صبر و ساده‌زیستی می‌نامد. جمعی از همکاران خانم این پیر عرصه رسانه نیز از او به عنوان مدیری یاد می‌کنند که دغدغه مالی کارکنانش برایش اهمیت بسیار داشت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000