قتل زن مسن به دست آدمربایان 150 میلیاردی

اعتمادآنلاین|

سه تبهکار که زنی مسن را با انگیزه اخاذی ربوده بودند، او را کشتند.

به گزارش اعتماد آنلاین، بعد از آنکه ناپدید شدن زنی 70 ساله به پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اعلام شد، کارآگاهان برای یافتن این زن به تکاپو افتادند. آنها بعد از انجام تحقیقات اولیه به ۳ نفر در این خصوص مظنون شدند و یکی از متهمان را در حین خروج از کشور دستگیر کردند و در ادامه توانستند دو زن را نیز در این رابطه بازداشت کنند.

متهمان بعد از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا وانمود کردند بی‌گناه هستند اما در ادامه به ارتکاب جنایت اقرار کردند و گفتند زن مسن را با طرح نقشه قبلی برای اخاذی ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت رمز ارز ربودند اما چون این زن آنها را شناسایی کرد او را به قتل رساندند و جسد را در یکی از شهرستان همجوار تبریز رها کردند.

بنا به این گزارش متهمان در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد..

پست بعدی

پشت پرده سرقت صندوق‌های بانک ملی / پای یک باند در میان است

چ ژوئن 8 , 2022
اعتمادآنلاین| یکی از قابل‌توجه‌ترین اظهار نظرها درباره سرقت هالیوودی از بانک ملی، توئیت عباس عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی بود که نوشت: «دزدی از بانک ملی دانشگاه، کار دزدهای معمولی نیست. برایش احتمالات غیر منتظره‌ای باید در نظر گرفت. بیش از آن که دزدی با هدف کسب پول و طلا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000