وزیر کشور: علت حادثه قطار طبس و مقصران آن پس از بررسی‌ اعلام می‌شود

اعتمادآنلاین|

احمد وحیدی، وزیر کشور که در طی وقوع حادثه خروج قطار از ریل در طبس به محل حادثه رفته است، اظهار داشت: این حادثه تلخ ساعت 5:22 صبح امروز رخ داده و این قطار مسافربری که 8 واگن و 382 مسافر داشته است که تعدادی از واگن‌ها از ریل خارج شده‌اند.

به گزارش صدا و سیما، وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروها به محل رسیدند و امدادرسانی با هلی‌کوپتر و خودروهای امدادی آغاز شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه متاسفانه تاکنون 17 نفر در این حادثه جان باخته‌اند، تصریح کرد: البته این عدد قطعی نیست و پس از اعلام پزشکی قانونی قطعی می‌شود؛ البته همه مجروحان به بیمارستان‌های طبس منتقل شدند و تمام مسافران هم تا یکی دو ساعت پیش به یزد انتقال یافتند.

وحیدی خاطرنشان کرد: کمیسیون بررسی سوانح راه‌آهن با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در محل حادثه تشکیل شده و نتیجه قطعی آن در باره علت بروز حادثه و مقصران و متخلفان آن پس از بررسی‌های دقیق اعلام خواهد شد.

پست بعدی

وقوع ۱۶۶ مورد حادثه و حریق در سمنان/۹۰ نفر امدادرسانی شدند

چ ژوئن 8 , 2022
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۱۶۶ مورد حادثه و حریق طی اردیبهشت ماه سال جاری در سمنان خبر داد و گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۹۰ نفر امدادرسانی شده و نجات یافتند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000