جانشین نویدکیا باید مربی بزرگ و باتجربه‌ای باشد

اعتمادآنلاین|

بازیکن سابق سپاهان می‌گوید مربی داخلی استرس و فشار زیادی را در این تیم اصفهانی خواهد دید و باید تجربه بالایی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، فرشید طالبی درباره جدایی محرم نویدکیا از سپاهان اظهار کرد: از آن طرف اخباری مبنی بر جدایی محمدرضا ساکت شنیده‌ایم اما چیزی مشخص نیست. ساکت همیشه پشتیبان نویدکیا بود و این مساله هم تاثیرات خودش را گذاشته است. در شرایط کنونی باید بگویم عدم تجربه و ترس از آینده می‌تواند جزو دلایل این جدایی باشد. نویدکیا اگر امسال می‌ماند باید قهرمانی را به دست می‌آورد و همین مساله برای هر مربی در هر جایگاهی خطرناک خواهد بود.

او ادامه داد: تصمیم نویدکیا قطعا با مشورت زیاد گرفته شده است چون سال پیش رو سخت‌تر از دو سال گذشته بود. ما جای او نیست بخواهیم تصمیم گیری کند چون مربی‌گری یک جسارت بزرگ می‌خواهد. سپاهان در دو سال گذشته نتایج مطلوبی کسب کرد و فقط عدم تجربه باعث شد این تیم قهرمانی به دست نیاورد. شاید می‌شد در جهت قهرمانی قدم مثبتی بردارد و اگر می‌توانست حواشی را تحمل کند، شاید بهتر بود بماند اما به هر حال جای او نیستیم.

بازیکن سابق درباره گزینه‌های هدایت سپاهان و انتخاب بین مربی داخلی و خارجی گفت: همه این‌ها به تفکرات باشگاه برمی‌گردد. باید دید باشگاه چه ذهنیتی نسبت به انتخاب سرمربی جدید دارد. هر مربی که وارد ساختار سپاهان شود نیاز به زمان دارد. مربی داخلی استرس و فشار زیادی را روی خود خواهد دید و باید تجربه بالایی داشته باشد. مربی خارجی هم باید رزومه خیلی خوبی داشته باشد و البته به زمان هم نیاز دارد.

او ادامه داد: تفکر من این است که مربی بزرگ باید در سپاهان حضور داشته باشد. با این حال مربی خارجی نیاز به زمان دارد. سپاهان هرکاری که بخواهد انجام دهد باید زود تر به نتیجه برسد و زمان را از دست ندهد. صبر هواداران تمام شده است و هر اتفاقی که بیفتد، تیم باید به سمت قهرمانی برود. انتظار هواداران به حق است چون امسال بعد از سه سال هزینه کردن و برنامه ریزی هدفی جز قهرمانی نباید وجود داشته باشد.

پست بعدی

اپل فیلم بعدی برد پیت را خرید/ ماجرای یک راننده بازنشسته فرمول یک

چ ژوئن 8 , 2022
اعتمادآنلاین| فیلم بعدی برد پیت که به کارگردانی جوزف کوشینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک» ساخته می‌شود به اپل رسید. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، اپل که از چندی پیش در حال مذاکره بود سرانجام با ارایه بالاترین پیشنهاد این فیلم را خرید. کمپانی‌های بزرگ دیگری چون مترو گلدوین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000