برای پاسخ به اشغالگر، زمان‌بندی خود را داریم

اعتمادآنلاین|

منابع آگاه در مقاومت فلسطین به «رأی الیوم» گفتند، علیرغم تمام آنچه که درباره مذاکرات و تماس‌ها برای جلوگیری از تنش نظامی گفته می‌شود، درگیری نظامی و امنیتی با رژیم اشغالگر صهیونیستی در آینده نزدیک، حتمی است.

​به گزارش فارس، این منابع افزودند: احتمال درگیری نظامی واقعا بالاست و زمان آن را فقط مقاومت و بر اساس جزئیات خاص مربوط به میدان مشخص می‌کند.

یک منبع این موضوع را که مقاومت فلسطین تحت فشار مصر و قطر برای به تعویق انداختن تنش نظامی در پاسخ به «راهپیمایی پرچم» قرار گرفته، تکذیب کرد و افزود، کشورهای عربی مداخله کرده‌اند و تماس‌هایی انجام شده اما این درست نیست که مقاومت به دلیل این فشارها، از پاسخ به راهپیمایی مذکور منصرف شده است.

وی تأکید کرد، مقاومت زمانبندی مشخص دارد و لزومی ندارد که تشدید تنش بعدی فقط از طریق شلیک موشک باشد؛ آمادگی برای درگیری با دشمن در چندین مسیر و جبهه عالی است.

منبع مذکور در پایان گفت، درگیری حتمی و نزدیک است و پیچیده، سخت و طولانی مدت خواهد بود.

رژیم صهیونیستی، بی توجه به همه هشدارها درباره «راهپیمایی پرچم» هفته گذشته شهرک‌نشینان را به مسجدالاقصی فرستاد.

پست بعدی

احضار سفیر یونان در آنکارا/ ترکیه از فعالیت‌های «پ‌ک‌ک» ابراز نگرانی کرد

ی ژوئن 5 , 2022
اعتمادآنلاین| آناتولی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد: مقامات ترکیه در خصوص فعالیت‌های حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک.) شامل تبلیغات، جمع‌آوری کمک‌های مالی و جذب نیرو در یونان، مراتب ناراحتی خود را اعلام کردند. به گزارش ایسنا، مقامات ترکیه همچنین در مورد تظاهرات اخیر در نزدیکی سفارت ترکیه در آتن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000