ادعای اف‌بی‌آی درباره حمله‌ای سایبری ایران به بیمارستان کودکان بوستون بی اساس است

اعتمادآنلاین|

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در واکنش به ادعای اخیر اف‌بی‌آی درباره حمله‌ای سایبری، آن را بی‌اساس خواند.

به گزارش ایرنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: ایران قربانی حملات سایبری آمریکا و رژیم اسرائیل علیه زیرساخت ها از جمله تاسیسات هسته‌ای خود بوده است.

نمایندگی ایران در سازمان ملل اظهار داشت: دوباره تاکید می کنیم که این ادعای بی اساس نمونه ای از جنگ روانی و کمپین فرافکنی و دروغ پردازی علیه ایران بوده و هیچ اعتباری ندارد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: اینکه اف‌بی‌آی تقریبا یک سال پس از حمله سایبری ادعایی، اقدام به انتشار اطلاعات نادرست می کند، صحت این ادعا را زیر سوال می برد.

کریستوفر ری رئیس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) روز چهارشنبه به وقت محلی، یکسال پس از حمله سایبری ادعایی به بیمارستان کودکان بوستون، ایران را متهم به این حمله کرد.

این مقام آمریکایی مدعی شد که اف‌بی‌آی توانست قبل از آسیب جدی به شبکه رایانه‌ای بیمارستان، این حمله را خنثی کند.

پست بعدی

ادعای وزیر خارجه اسرائیل: جنگ را به داخل مرزهای ایران می‌کشانیم

ج ژوئن 3 , 2022
اعتمادآنلاین| یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دور تازه تلاش‌ها برای ایجاد تنش در منطقه، به سبک سعودی‌ها گفته که جنگ را به داخل مرزهای ایران خواهد کشید و همزمان هم از نزدیک بودن زمان عادی سازی روابط تل آویو – ریاض خبر داد. به گزارش ایرنا از رسانه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000