باطل کردن طلسم؛ ترفند کلاهبردار 2 میلیاردی

اعتمادآنلاین|

فردی به بهانه دعانویسی و باطل کردن طلسم مبلغ 2 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سرهنگ یوسف شاکری، رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی در این باره گفت: در پی رصد لحظه‌ای فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، صفحه مجازی فروش اقلام ممنوعه و همچنین دعانویسی شناسایی و در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه بلافاصله کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند، افزود: با تلاش کارشناسان فردی که این صفحه مجازی را اداره می‌کرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ شاکری با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل‌آمده مشخص شد که متهم مبلغ 2 میلیارد ریال با ترفند فروش اقلام ممنوعه، دعانویسی و باطل کردن طلسم از شهروندان کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این فرد همچنین در سایت‌های قمار و شرط‌بندی نیز به‌صورت گسترده فعالیت داشته است.

پست بعدی

امیرعبداللهیان: توافق در دسترس است اگر همه طرف‌ها به تعهدات پایبند باشند

پ ژوئن 2 , 2022
اعتمادآنلاین| حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) ۱۲ خرداد ماه در گفت‌وگوی تلفنی با «ویویان بالاکریشنان» وزیر امور خارجه سنگاپور در خصوص روابط دوجانبه و برخی مسائل و تحولات مورد علاقه دو طرف در عرصه بین‌المللی بحث و تبادل نظر کرد. به گزارش فارس، وزیر امور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000