این جوان نخبه ایرانی با موتور پراید یک هلیکوپتر سبک ساخت!+ عکس

اعتمادآنلاین|

یک نخبه ایرانی مدعی است هلیکوپتر دو نفره‌ای را با هزینه شخصی خود ساخته است که بدنه آن از جنس فایبرگلاس و وزن آن حدود ۴۵۰ کیلوگرم و موتور آن، موتور پراید است!

به گزارش تسنیم، رضا قهرمانی یکی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در حاشیه رویداد ملی گام دوم گفت: بنده اهل شهرستان ملکان و روستای پرچین‌بلاغ یک فروند هلیکوپتر دو نقره با هزینه شخصی 100 میلیون تومان را در طی دو سال ساخته‌ام.

وی گفت: این هلیکوپتر با امکانات کم و حداقلی ساخته شده است. بدنه این هلیکوپتر از جنس فایبرگلاس و وزن آن 450 کیلوگرم است. ابعاد این هلیکوپتر 5 در 2 متر است و موتور آن، موتور پراید است! موتور اصلی این هلیکوپترها، موتور توربو است که بنده قادر به تهیه آن نبودم.

قهرمانی گفت: این هلیکوپتر به صورت کامل روشن شده و سابقه برخاستن و پرواز تا ارتفاع 1 تا 2 متری را داشته است اما هنوز دچار ایراداتی بوده و نیاز به حمایت جدی مسئولان دارد.

پست بعدی

سردبیر سابق روزنامه کیهان: انقلاب نه تنها دنیا، که آخرت مردم را هم تباه کرده

س مه 31 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی نصیری، سردبیر سابق کیهان نوشت: چه کسی فکر می کرد فرجام انقلابی که قرار بود دین و دنیای مردم را آباد کند، به اینجا برسد که میلیونها خانواده ایرانی با وجود زندگی در کشوری غنی و ثروتمند، به زیر خط فقر سقوط کنند. از آنجا که این وضعیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000