صعود ۳۳۱۶ واحدی شاخص بورس

اعتمادآنلاین|

شاخص کل بورس امروز با ۳۳۱۶ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۵۱ واحد افزایش یافت و رقم ۴۲۵ هزار و ۲۰۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار یک میلیون و ۱۰۲ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش ایسنا، پتروشیمی نوری، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی بوعلی و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۸۳ واحد افزایش به رقم ۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد رسید. معامله گران این بازار ۲۷۱ معامله انجام دادند که ۱۵۵۱ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلمیر آریاساسول، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، بهمن دیزل، پتروشیمی تندگویان و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل تولید نیروی برق دماوند و سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

پست بعدی

آمار جهانی کرونا؛ بیش از ۵۳۰ میلیون مبتلا و ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار فوتی

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| بر اساس آمارهای رسمیِ همه‌گیری کرونا، آمریکا با بیش از ۸۵.۷ میلیون مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد و هند نیز با آمار بیش از ۴۳.۱ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000