سرقت ۷ میلیاردی زن و شوهر از ویلای اجاره‌ای

اعتمادآنلاین|

زن و شوهری با اجاره کردن یک ویلا در بابلسر دست به سرقت 7 میلیارد ریالی زدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ حسین زارع، معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در این باره گفت: زن و شوهری پس از اجاره موقت ویلا در شهرستان بابلسر، تمام اسباب و اثاثیه و لوازم منزل و حتی شیرآلات و پمپ‌های استخر را به سرقت بردند. پس از این حادثه بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان در بررسی محل وقوع جرم و پایش محدوده سرقت و اقدامات فنی و پلیسی، متهمان را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی کردند.

معاون عملیات پلیس استان مازندران، تصریح کرد: با تجمیع ادله بدست آمده و سرنخ‌های موجود، سارقان و ۲ نفر مالخر با هماهنگی قضائی دستگیر و تمام اموال مسروقه کشف و به پلیس آگاهی شهرستان بابلسر انتقال داده شد.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شد به شهروندان توصیه کرد: منازل و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در اجاره موقت منزل کلیه جوانب را رعایت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پست بعدی

روابط تجاری و حجم مبادلات ایران و تاجیکستان به چهار برابر رسیده

د مه 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان، اظهار داشت: از این که رئیس جمهور تاجیکستان دعوت ایران را پذیرفت بسیار سپاس گذارم همچنین ما با کشور تاجیکستان به دلایل مختلف هم همسایگی و روابط فرهنگی و دینی و هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000