اتخاذ تمهیدات لازم برای تزریق واکسن زائران اربعین

اعتمادآنلاین|

سید محمد موسوی میرزایی، امروز یکشنبه ۸ خرداد در ستاد اربعین حسینی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به تجربیات گذشته بحث هماهنگی های لازم جهت اعزام واحدهای پزشکی و متقاضیان و استقرار تیم های اورژانس در مرز جهت مشارکت در پیاده روی اربعین حسینی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: برای خدمت رسانی به زائران پاکستانی نیز هماهنگی های لازم انجام شده است و اعزام گروه های پزشکی به مواکب خراسان جنوبی در شهر کاظمین در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل ها افرادی که سه دوز واکسن زده باشند نیاز به تست PCR ندارند، افزود: حراست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در تمامی شهرستان ها آمادگی لازم برای تایید تست PCR زائران جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی را دارند و نیازی به حضور در مرکز استان نیست.

موسوی میرزایی گفت: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند جهت تزریق واکسن برای افرادی که تاکنون هیچ واکسنی تزریق نکرده اند و مایل به شرکت در پیاده روی اربعین حسینی هستند همکاری های لازم را خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص بحث تامین داروی مواکب خراسان جنوبی در اربعین حسینی تصریح کرد: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا شاهد مشکلاتی در زمینه تامین داروی مواکب خراسان جنوبی در کاظمین نباشیم.

پست بعدی

تکلیف اوکراین را برای پیوستن به اتحادیه اروپا مشخص کنید

ی مه 29 , 2022
اعتمادآنلاین| «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز یکشنبه خواستار مشخص شدن تکلیف این کشور برای پیوستن به اتحادیه اروپا شد. ​به گزارش فارس، وی که با یک رسانه هلندی مصاحبه می‌کرد، گفت که «مارک روته» نخست وزیر هلند باید شفاف سازد که آیا اوکراین آینده‌ای در اتحادیه اروپا خواهد داشت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000