۳ روز به مجمع، دعوای ماجدی و براتی در فدراسیون علنی شد!

اعتمادآنلاین|

حرف های سیف الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون درباره قرارداد بازی لغو شده با کانادا، خشم میرشاد ماجدی را به همراه داشته و او دعوا با فغانپور، براتی و سراجی از همکارانش در هیات رئیسه را علنی کرده و گفته آنها از داخل فدراسیون علیهش کارشکنی می کنند.

به گزارش دنیای ورزش تورنتو، ماجدی و براتی سالهاست در فدراسیون رابطه خوبی با هم ندارند و اخیرا گفته شد در جلسه هیات رئیسه در مشهد کارشان به پرتاب قنددان به سمت هم کشیده است. حتی براتی ادعا کرد که قرار بوده خودش سرپرست شود اما انصرافش باعث شده تا شانس به میرشاد ماجدی داده شود اما پاسخ ماجدی به این ادعا یک پوزخند و کمی تمسخر بود. حالا اما در آستانه مجمع و درحالی که احتمال برکناری یکی از این دو قوت گرفته، ماجدی که با قنبرزاده و بهاروند در یک جناح ایستاده با انتقاد صریح از براتی و رفقایش پالس مشخصی به مجمع برای انجام تغییرات داده است!

پست بعدی

«گوزن» ایرانی به هامبورگ می‌رود

ش مه 28 , 2022
فیلم کوتاه «گوزن» به نویسندگی و کارگردانی هادی بابایی‌فر به سی‌وهشتمین دوره جشنواره Mo&Friese Young Short Film Festival Hamburg راه یافت. این جشنواره از ۲۹ می تا ۶ جون مصادف با ۸ تا ۱۶ خرداد در هامبورگ آلمان برگزار می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000